Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Selasa, 9 Oktober 2012

Kamera AES (Automated Enforcment System)

Semalam JPJ dah keluarkan senarai lokasi blackspot yang telah dipasang kamera AES.Untuk fasa pertama,14 lokasi 'hot' telah dipasang kamera yang mana paling kerap berlaku kemalangan maut.Antara negeri yang paling banyak dipasang ialah Selangor,Wilayah Persekutuan Putrajaya,Perak dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Nak tahu lebih lanjut,sila klik SINI

Semak punya semak..tuuu dia


Tempat aku pun dipasang kamera AES.Nampaknya,lepas ni kena lebih berhati-hati terutamanya di persimpangan lampu isyarat.Setakat ni,aku boleh dikira pemandu berhemah la..hihi..takde saman lagi.

Nak tanya kat sini,ada tak sesiapa yang pernah dapat surat dari JPJ sebab cermin gelap??

Al-kisahnya,semalam dapat surat cinta pulak dari JPJ,mintak pergi buat pemeriksaan sebab cermin gelap..hurrmmm..tak pernah pulak kena tahan sebelum ni..lalu masa roadblock pun lepas je..tup tup takde angin takde ribut dapat surat pulak.Apa cer??Adakah sebab kamera ni??

p/s : lepas ni bawak kereta Mr.Bean je la...60km/j


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

Tiada ulasan: