Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Khamis, 27 Disember 2012

Handbag oh handbag..koyak pulak ko ye...

 
 pusing punya pusing..pilih punya pilih akhirnya dapat gak satu..

Akhirnya rezeki berpihak pada aku...dapat gantikan handbag yang dah koyak...selagi boleh guna aku akan guna sampailah dah tak dapat diselamatkan lagi..baik handbag ataupun sandal..ni aku beli kat Aeon IOI Mall masa cuti krismas selasa lepas..ada sale 50%...pilih punya pilih dapatla satu yang berkenan di hati tapi seriously bukan aku yang pilih..selalunya mr.hubby yang pilih then aku decide la nak ke tak...aku kalau bab memilih ni memang selalu failed..

 
tu ha lama punya dah rabak kat dalam...

Heran jugak aku kenapa kaum hawa ni suka kumpul koleksi kasut dan handbag....kenapa aku tidak??? kebanyakan member aku semua gitu...handbag ada 5-6,kasut pun ada yang sampai 10 pasang..bila masa la dorang pakai agaknya...serius ni aku memang tak faham dan tak reti nak bertukar-tukar setiap hari..huhu


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

Tiada ulasan: