Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Selasa, 22 September 2015

Main Bowling

As-salam (^-^)

yeayyy esok malam balik kampung..
sedih gak malam raya baru kitorang bertolak..
tak tau la kol berapa kaki jejak bumi kelate..
hancusss harapan nak tolong masak juadah raya..
entah ada ke tidak juadah pagi raya nanti.. sobsss
maklum la, MiL kan sakit..
cadangnya malam ni nak buat brownies ngan masak sejenis lauk..
hope berjaya.. chaiyokkk

yang pastinya get ready tuk mengebaskan bontot..
bebudak okey jugak boleh hampar toto baring kat seat belakang..
aku? cam biaser la paha kena tadah jadik bantal dik niq..
tu yang azab skit nak kalih tempat duduk..
dik niq tu memang.. tido asyik nak menempel jerk..
kadang jadik rimas dibuatnya..
ape ape je lah, janji selamat pergi dan selamat kembali.. amin

kak zakie, kiter bukan bizi sangat pon..
sajer pemalas nak apdate..
tak tau dah nak citer ape..
skarang nak amek gambar pon malas.. hahaa
tu yang takde cerita..
konsepnya takde gambar maka takde cerita..
nak ngomong kosong tak berapa reti ehhh..

aritu lieya cakap dier main bowling amek lane yang katup sebelah jadiknya kiter pon semangat gak nak main lane tu.. kahkahh
lagipon lama dah tak keluar berjimba..
bebudak ni asyikla request nak main basikal..
sian ibu tau takleh join.. terperap kat umah jek boring!!
takat pusing area umah ibu malas nak ikut :(

memula plan main bowling kat alamanda..
sekali sampai tengok full house..
company tournament kot..
so takpe kita pusing pi cyberjaya jerk..

 
not bad, tempat baru kan best la jugak..
deco pon nice..
sadisnya lane katup sebelah yang kiter nak tu takde yer kat sini.. 
hahahaaa malu jerk..

 
eksaited sangat nih..

 
yeahh i'm ready.. peace

 
gagah la memasing angkat bola..

 
si along nih satu balingan pon tak mengena..
ape ke bengkok sangat tangan tu?
dah sampai ujung lane, sipi sipi lagi nak kena masuk gak longkang..
sampai frust member takmo baling sebab malu..

 
yang tengah ni jugak boleh kembang idung dapat kalahkan si abang.. hahahaa
kemain semangat tu haa berkobar kobar..

 
lorrr muncung plak budak tuh..
kesnya jari kena sepit ngan bola..
tu la sape soh pi berebut.. 
manja sangat, baru sikit kenanya..

 
nak kena pujuk pujuk skit baru nak sambung balik main..
tak macho arr budak laki merajuk..

 
juara aritu adalah si ayah..
ibu second place diikuti ngan pak ngah 3rd place..
along keluar carta sebab telur ayam..


takpe long, next time try lagi..
practise make perfect gitu..

balik sambung shopping kat tesco bukit puchong plak..


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

8 ulasan:

Kakzakie berkata...

Haaa.... puas hati dpt tengok 3 hero Zee hari ini:)
Lama sangat tak ada N3 rasa rindu pulak dgn bebudak tu Zee
Main bowling kalau salah masuk jari memang sakit dik... tak apa sekejap aje tu.

AnneRaini berkata...

ni lagi satu dh berkurun nak main.. skrg ni lagilah xboleh main. xlarat nk angkat bola. hahaha. kalo stkt jadi tukang tgk je malas nak pergi.. hehe

dalila berkata...

xpe..nnt blh practise lg..danish pun sibuk dh tu dok ajak main bowling..mcm la terrer sgt..angkt bole pun ntah larat ntah x..

aTieYusof Family berkata...

seronok nya main bowling... kami ni dah lama tak jumpa pusat bowling..hihihi
Salam Aidil adha buat Zee & family dr bumi Sabah :)

Nafira usof berkata...

Zura pon layan jem semalam.
keras bontot 9 jam dlm kete. kadang2 serik jer rasa nak balik kampung. hahaha
tapi mengenangkan sesekali jer dpt balik raya.. redah jugak lah.

dulu rajin gak layan bowling nih.
tapinye.. banyak kelongkang lah. hahahahahaha

Kakzakie berkata...

Bagus sebenarnya main bowling ni Zee
Pelajar terbaik sekolah anak kakak salah seorang pemain bowling terbaik di Johor tau..

aTieYusof Family berkata...

Singgah lawat Zee ...

LYAfrina berkata...

bestnyer,,
ni bila start main ssh nk bhenti