Jumaat, 14 September 2012

Hhmmmm dah lama tak update blog ni...tengah meneroka dan menjajah lagi sebab aku bukan expert sangat ngan blog ni...blajar sowang-sowang jer...ni pun TQ bebanyak kat Cik Lyssa dari www.lyssasecret.com kerana banyak info yang aku dapat dari tutorial kat blog dia.(Thanks tau Lyssa,i like)

Susah jugak rupanya,ingat kacang je..haha(berlagak sgt)..tengok blog orang lain,jeles tau..cantik sesangat sib baek la keje aku ni tak membataskan aku,so senang la nak update blog cuma nak kena blajar je lagi..kalu la 8jam ni keje busy je memanjang memang takde peluang la.

Ye la,dunia sekarang dah moden,maju,canggih jadi kena la rebut peluang...kalu boleh,aku pun nak macam orang lain jgk spt BenAshaari,Lyssa Faizureen,Hanis Zalikha dan ramai lagi la...dah lama berangan nak benti keje,dok umah jaga 3 heroku dan dapat income melalui blog.Kalau de rezeki,Alhamdudillah....jadilah kenyataan.Tujuan aku berblog pun nak kongsi pengalaman je...hope dapat sokongan dari rakan blogger yang lain.

Dah xtau pe nak tulis..nanti sambung cerita lagi ok??Wassalam....

2 ulasan:

LYSSA FAIZUREEN berkata...

tak pe . perlahan-2 ye . kena banyak sabar XD
Keep it up . Chaiyokkk2! :)

zmarl a.k.a ibu berkata...

Tq dik lyssa...masih belajar lagi..akan diusahakan..hihi

Cuti-cuti Terengganu | Pantai Sura, Dungun

#MashAllahTabarakAllah entry throwback.. 27.07.2024, gerak ke terengganu seawal pagi.. alasan utama nak berlibur dan jjcm dulu sebelum dafta...