Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Khamis, 12 November 2015

Genap 40 Hari

Assalamualaikum...

perangai malas semakin menjadi jadi pulak skarang ni..
takde cerita pon nak diceritakan..
asyik ulang citer yang sama naik bosan pulak kang..
syioknya lahai yang dapat pi bercuti akhir taon..
aku sobs sobs sobs, sedihhhh.. cuti dah abis..
lagipon memang takleh nak gi memana taon ni..

arini genap 40hari mok tok tinggalkan kitorang..
al-fatihah tuk arwah..
kadang dok sengsorang rasa cam tak percaya jer mok tok dah takde..
macam macam memori dok 'flashback' balik..
terkenang waktu sihat, waktu sakit arwah..
memang rindu..
selalunya akhir taon camni MiL and FiL akan turun KL..
tahon ni takde lagi.. 

patutnya laki balik kampung pagi ni ngan bas..
balik sorang jer memang aku ngan anak2 tak ikut..
tup tup semalam berlaku kejadian tanah runtuh plak kat bentong-karak..
alahai, burn ajer lah tiket bas tu.. takde rezeki :(

 

rasa sendiri kesian tapi kesian lagi kat orang ramai yang terperangkap..
yang bawak anak kecil tu camaner gamaknya..
kalo yang dari kelantan nak berpatah balik perghhhh jauhhhhnya..
bertabah jer lah.. nasib takde yang terkorban..
sekarang ni musim hujan.. banyak kemungkinan boleh berlaku..


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

13 ulasan:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Al fatihah utk arwah MIL tu..
Tu lah dah musim hujan ni.. macam2 perkara boleh terjadi..
Tanah runtuh tu macam tiap2 tahun jer jadi..
Kena ada tindakan dari pihak berkuasa kan Zee..

Falsya berkata...

kite punye cuti pun dh abis..sobsssss..tuh la tgk org duk share semalam, Allah kesiannye..alhamdulillah xde yg terkorban..

al-fatihah buat mok tok zee..

Kakzakie berkata...

Dah confirm ye Zee tak ada yg terkorban
Najib punya FB kata ada kereta tertimbus - tapi kakak memang belum baca mana-mana lagi yg terkini.
Moga allahyarhamah tenang di sana Zee. Doa dititip buatnya jgn lupa.

ps: rindu bujang kecik Zee tu:)

Atie Yusof berkata...

Al-Fatihah buat arwah mok tok.. Takziah Zee...
lama betul Zee tak update....
harapnya lebuh raya Bentong cepat di perbaiki demi kemudahan semua...

Siti Rohaida Yusof berkata...

patut lama tak nampak zee...harap xde perkara buruk lagi la zee yang berlaku kan

dalila berkata...

alfatihah utk arwah ;)
tu la..ila pun tgk gmbr psl kejadian smlm..kesian..
xpe la kak zee..nnt dh reda sikit banjir kilat ni blh blk..

AnneRaini berkata...

tulah zee dok terfikir kalo dah terstuck dlm jem tu. kesian.

Puan Kutu berkata...

semoga allahyarham mil tenang disana..tulah kan kesian pada yg terperangkap..dengan takde bekalan makanan cmna ye..nasib baik kejap je..

Nafira usof berkata...

adik ipar Zura 2 orang sangkut kat Karak. jalan lama pon x leh lalu sebab tanah runtuh jugak.. last2 ikut negeri sembilan. 12 jam baru sampai Shah alam dari terengganu.

Atie Yusof berkata...

Melawat zee... :):)

Sanisah eeiyss berkata...

Innalillahi wainna ilaihi roji'un... AlFatihah~ waktu sunyi memang memori bersama tersayang akan selalu menyentuk jiwa... huhu

dia dalam jagaan yang lebih hebat... moga berkumpul kita bersama di SANA ;) amin

hainom OKje berkata...

Alfatihah buat mok tok.... Doakanlah buat arwah
Tulah...nak gi bercuti pun seram, takut berlaku benda gini, kang terstuck tgh jalan pulak hihi...

Atie Yusof berkata...

Salam Jumaat zee... lama menyepi :)