Jumaat, 20 September 2024

Kenangan | shooting 'NONA TV3', Aamyra Rosli datang rumah!

#MashAllahTabarakAllah

entry throwback..

12.01.24, tengah busy pindah ofis dapat DM kat ig dari puan Amy, penerbit rancangan NONA.. terkejut lah aku, tak sangka team dorang berminat nak shooting kat rumah aku yang tak seberapa tu.. mulanya rasa tak ready juga.. setelah dibuat timbang tara, tanya pendapat beberapa kenalan dan suami akhirnya aku setuju.. eksited nak jumpa artis pon ye jugak.. heheee.. firstime wak artis nak datang rumah kita..

fast forward, awal ramadhan 19.03.24 dorang pon datang shoot.. aku je lah yang ada kat rumah.. suami kerja, anak2 pula sekolah.. si kiki (anak bulus) kitorang hantar pet boarding.. ding dong ding dong, dalam 3-4jam setel.. oh lupa, ramai juga krew nona yang datang, lebih kurang 10 orang.. Aamyra dan assistant,MUA,stylist lagi.. penuh padat jugalah rumah kecik aku tu.. luckily bulan puasa, jadi tak perlu aku bancuh air sirap.. hahahaaa..

Puan Amy request aku buat tablescape jer.. aku ni tak pandai sangat nak menyusun atur, so aku follow tema yang aku suka iaitu 'BEIGE colour'.. 

hantam sajalah asalkan ada rupa..




one for memory.. segan kite nak mintak bergambar.. dapat sekeping pon jadilah..


Alhamdulillah, semua berjalan lancar.. 





Aamyra dan semua krew sangatlah okay.. baru jumpa dah selesa, takde rasa kekok.. kita kan sensorang jer.. memula risau juga kotnya mati kutu.. kita tak pandai sangat.. kalau tetamu dingin, kita pon dingin.. kalau tetamu peramah, ehh kita lagi peramah.. sejenis go with the flow.. byeee..

Tiada ulasan:

Cuti-cuti Terengganu | Pantai Sura, Dungun

#MashAllahTabarakAllah entry throwback.. 27.07.2024, gerak ke terengganu seawal pagi.. alasan utama nak berlibur dan jjcm dulu sebelum dafta...