Rabu, 11 September 2024

SYAWAL 2019 | kenangan bersama yang telah tiada

 #MashAllahTabarakAllah

entri ni ditulis untuk cerita raya 5 tahun ke belakang.. flashback memories.. lama tak update blog sendiri.. harini dah saat ni terasa nak menulis sebagai tatapan aku, suami dan anak-anak dimasa akan datang.. semua memori yang takkan dapat diundur sama sekali.. relevan lagi ke blog? ntah, tapi aku suka baca blog orang😀

jalan cerita yang sebenar aku dah tak ingat jadi cerita yang ditulis adalah bedasarkan gambar sahaja..

tahun kedua raya ber-enam..


4 hero kesayangan ibu ayah..

siapa sangka, raya kalini merupakan raya terakhir bersama tok ayah..

Al-Fatihah buat arwah..

menu dipagi raya pon aku dah lupa.. rasanya semua tempah.. 

selain tok ayah, raya 2019 juga merupakan raya terakhir bersama anak buah sulung suami.. Al-Fatihah..
arwah meninggal disebabkan kanser hidung..



suasana raya pertama.. memang riuh rendah biler berkumpul kaum kerabat SAB FC..

raya ke-2 belah family aku pula.. biasanya susah nak ada gambar belah aku kalau bukan aku yang beria.. hahahahaaa.. so ape yang ada jer lah..


geng hensem macho..


geng cantik jelita😍

Alhamdulillah, muka muka yang wajib raya bersama setiap tahun jika diizinkan-NYA.. selagi nyawa dikandung badan, selagi tu silaturahim kita diteruskan.. Insya'Allah..

Tiada ulasan:

Cuti-cuti Terengganu | Pantai Sura, Dungun

#MashAllahTabarakAllah entry throwback.. 27.07.2024, gerak ke terengganu seawal pagi.. alasan utama nak berlibur dan jjcm dulu sebelum dafta...