Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Sabtu, 6 Oktober 2012

Piala Malaysia 2012...Go TRW Go...

Salam...

Wah tak sabar nak saksikan perlawanan malam ni antara Kelantan dan Selangor..Agak-agaknya pasukan mana yang menang untuk pusingan ini.Kalau pendapat aku,tentulah pasukan tanah tumpah darahku..haha..

tadaa....semangat ni...

Malam tadi separuh akhir pertama ATM menetang Lions XII...

"Ayah,dah masuk 1 gol la.."kata Along

Semangat benar dia tengok bola..ayah dia diam je..bkn pasukan kegemaran..hihi
Akhirnya terikat 1-1..ATM masih ada kelebihan untuk separuh akhir kedua nanti.

Ehhh,sebenarnya bukan aku minat sangat ngan bola ni..tapi setiap kali Kelantan masuk semi final ngan final je..excited plak aku ni..semangat semacam je...takpe la,support skit tak salah kan??

Malam ni  Stadium Sultan Muhammad IV akan menerima kunjungan sang gergasi merah..Kelebihan nampaknya berpihak kepada Kelantan la,bermain ditempat sendiri kan..Harap takde la penyokong fanatik akan buat onar kali ni ye..huhu..ngeri tau

Pernah la de pengalaman tapi bukan aku yang kena biras aku.Final pasukan Kelantan lawan Negeri Sembilan kat Bukit Jalil (tak silap Piala Malaysia 2010)..Fuhh kan jadi isu tu,penyokong fanatik TRW gaduh nagn penyokong Hoben Jang Hoben..masa tu biras aku tu tengah pregnant anak sulung..nak jugak ikut hubby gi tengok bola..kena gak la baling ngan botol air mineral tu..Fobia sampai sekarang..huhu

My hubby plak,nasib baik pergi stadium naik motor,kalu kereta naya jugak la..Mana tak nye penyokong kelantan tapi plat kete negeri sembilan..masa tu kete pun dorang calar jugak,tayar pancit la..kalau la naik kete masa tu rasanya melayang la $$$ nak kena repair plak.

Jangan lupa saksikan perlawanan malam ni tau..

Ramalan anda????



Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

Tiada ulasan: