Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Selasa, 2 Oktober 2012

Selamat Ulangtahun Kelahiran SAYANG

Alhamdudillah....syukur Ya Allah..

Genap 2 tahun umur putera ke-3 ku pada hari ini.Happy Birthday My Dear...harapnya agar sentiasa sihat dan dlindungi olehNYA,menjadi anak yang soleh dan berguna kepada bangsa dan negara...AMIN

Semalam dah celebrate besday dia kat Pizza Hut..tp bukan nak makan sangat pun...Yang penting dapat jalan-jalan dah main..Abang-abang plak yang lebih.
Besday boy...eksen je lebih tp x makan pun.


Ehhh..dia plak yang lebih..memang favourite Along spaghetti ni.

Ehhh..tak nak makan ke??

Sebelum tu bawak pi beli hadiah dulu..Sorang punya besday,sume dapat hadiah...haihhh..kena stanby duit la ibu ngan ayah ni..So,dapatla sorang satu Kereta Contol tapi lupa lak nak bergambar..huhu



Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

Tiada ulasan: