Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Khamis, 2 Oktober 2014

Sanah Helwah Dik Niq Mikail

As-Salam (^-^)

kecoh yer minyak naik rege semalam... kita tau pon dah lewat... memang takde la nak beratur isi minyak sampai 2,3 jam... dah abis kang sama gak kena isi tank ikut rege baru... huhuuu... lagipon baru jer isnin petang isnin... oke, takmo emo pasal minyak.. rege tetap sama takkan turun..

arini our musyuk masyam besday... hepi besday dik niq... dah genap 4 tahun hidup kat bumi allah... semoga jadi anak yang soleh, mendengar kata ibu ayah, taat pada perintah allah dan berjaya dunia akhirat.

tahun depan dah kena masok skool... pesan ibu, takmo ber'drama' sangat macam si abang yer... please behave and control macho... ramai aweks2 cun kat skool sana nanti jatuh saham..

pasni kena belajar tido sendiri tanpa ibu... jangan asyik nak tido bawak ketiak... dier memang, tak dapat bawak ketiak, celah kaki pon boleh... tak dapat celah kaki, dapat sentuh kulit pon takpe... janji ada titik sentuhan... kalo ibu takde nanti camaner agaknya... abang2 takde pulak peel gini..

lagi satu peel suka mencium... uhhh memang la syiok tapi kalo dah selalu sangat naik rimas plak ibu dik... hahahaa... cium ikut suka dier la nak tang mana but is okay, suwit gituuuu..

raya nanti kita potong kek yer..

skarang mulut boleh tahan jugak ni cam bertih jagung... tadi lepas mandi dok nyanyi lagu alif satar... lupa lak tajuk ape... yang bunyik lelaki lelaki tu... sampai ujung lagu dier nyanyi " tapi yang lebih, akuuu hensem"... hahahhaaa perasan sendiri hensem..

pagi tadi dah dapat adiah pon... walaupon murah takpe, kena gak balut cecantik bagi dorang teruja... yang pasti kena adil... sorang dapat yang lagi dua pon kena bagi jugak..

Oke, byeeeeee..

" Selamat Menjalani Ibadah Korban dan Selamat Hari Raya AidilAdha sumer " *sob sob sedih tak dapat balik kampung*



Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

14 ulasan:

lieyalatif berkata...

selamat hari lahir dikniq....moga jadi anak yg sihat, bijak dan soleh.....makin besar makin hensem nie hehehehehehe...

same laa kite zee, kalo sorang punye besdei, yg lain2 pun dpt cukai hadiah jugak.....adil dan saksama gitu...kalo tak ade laa yg muncung2 merajuk jeles ekekekeekekekek...

seronok laa nak potong kek time raye.... ade gak majlis n aktiviti cuti raya haji nanti......

Kakzakie berkata...

Happy birthday adik Niq.
Potong keknya tunggu Raya Haji ye..

aTieYusof Family berkata...

Tak sedar dah 4 tahun adik ya... makin hensem pun ia... hehe..biasalah masa ni kompom bercakap tak henti mcm bertih jagung... haha.. moga menbesar jadi anak soleh adik.. murah rezeki & pjg umur...amin :)

UmmuAidan-Arissa berkata...

selamat hari lahir dikniq...semoga jd anak yg berjaya dunia & akhirah...wah next yr kena tidur ngan abg yer dikniq..oklah prektis2..kang nanti dapat adik kang kena jgk tidur asing kang dikniq...larriiiiiiii

lia berkata...

happy 4th birthday Dik Niq... semoga Allah sentiasa merahmatimu nak... InsyaAllah...

LYAfrina berkata...

alahamdulilah..
selamat hari lahir...
semoga berjaya duniakhirat,
waa..awal2 pagi dh dapat hadiah...
mesti x sabar nak potong kek raya ni..

Falsya berkata...

happy birthday dik nik..semoga menjadi anak yg soleh..amin3..;)

Nafira usof berkata...

Selamat Hari Lahir Dik Niq.
moga jadik anak yang soleh dan berjaya dunia dan akhirat yer~ Amin~

untung lah yang lain.. dapat hadiah jugak.. hehehe.
pokai ibu dia camnih~

AnneRaini berkata...

hepy besday dik niq...sebaya dgn kasyah.. unutng yer besday org lain, kite pon dpt hadiah.

Dkna Abza berkata...

semoga panjang umur.. jd budak baik

Puan Kutu berkata...

anak bongsu mmg la manjanya lebih sikit..yg penting hadiah sorg satu..syok la setaun dpt 3 hadiah..:)

dalila berkata...

selamat hari lahir dik niq..semoga menjadi ank yg soleh..

Mummydearie berkata...

Again, happy belated birthday Dik Niq. Tahun depan nak gi skool ye, kena jaga saham elok-elok. Nanti kalau saham jatuh, habislah makpak tak leh buat duit. Eh, apa ke halnya....
Anak saya yang 3 tahun tu saya dah order dia tidur dengan Abangnya tapi sesekali tu pandai gak menyelit celah mana dapat nak tidur sambil lilit-lilit rambut Mommynya.

acik idah berkata...

Happy birthday Niq... semoga menjadi anak yang soleh... :)