Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Isnin, 11 November 2013

Malang memang tak berbau

As-Salam (^-^)

Kejadian pagi semalam... biasa la dorang ni, weekend jer mesti nak gi main badminton... dorang jerk la pegi, ibu dok umah lagi syiok... tak kuasa nak ikut... dijadikan citer dik niq terkena bucu meja pin pong... abis terbelah kat kening..

 
teruk jugak ler koyaknya tapi tak dalam... gi klinik doc just gam ngan klip jer... tak kena jahit pon tapi risau gak ni kot2 la terkopak balik... so far bengkak membiru lagi... alhamdulillah la dier tak meragam... tak sakit katanya... demam pon takde..

 
dalam dok beringat pon kena jugak... dah nama pon budak kan... nak kawal camaner lagi... sementara nak besar ni memang macam2 dugaan kena tempuh :(

 
memula kena langsung taknak senyum... sampai umah masam mencuka muka... takot ibu bising pon jer jugak kot... ahahaaahaaa, mau tak bising... len kali susah skit lorrr nak kasi pegi..
 

Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

14 ulasan:

ummuaidan berkata...

Alaa ciannyer dikniq,,mesti sakit tuh..cuma dikniq kuat jer semangat..kalau kena kita pun mau nangis jgk tuh..cepat baik yer dikniq..

Kisah Si Dairy berkata...

teruk jugak tu ze...nasib lah hero tu maintain ye...

syawalsimpsons berkata...

adoi sakitnya...

Kakzakie berkata...

Ya Allah.... sampai macam tu sekali Zee. Kesiannya. Mana boleh tak sakit, kalau kita pun sakit tak terkata. Cepat sembuh ye sayang. Lain kalau kalau umi tak pergi tak payah ikut...

Lieya Von Jay berkata...

anak jate gini lah kak. buas .. parut2 gini ingat sampai besaq la hehehee . tecian dik niq

LydSunshine berkata...

mmg anak jantan ni. luka2 parut ni baru macho bak kata org. Hehe. Syukur dia tak apa2.

aTieYusof Family berkata...

alo.lo...kesian nya... anak lelaki mmg lasak sikit kan..sama hero sy tu..
erm! harapnya lain kali tak jadi lagi...
moga cepat sembuh cyg...:)

QA's ~ mamapapa berkata...

alahaiiii...biasal budak2 tengah lasakkn ...

Nafira usof berkata...

alahaiiii.. takpe lah Dik Niq.
Hero kannn.

Zura pon mesti bising. walaupon dah tahu bende dah nak jadik.
tapi tetap nak bising jugak. kalo x,
x puas ati. hahahaha

Riedaffya ibrahim berkata...

kesiannye kat dik niq..

Maria Firdz berkata...

Alahai..kesian dia.. Hero kan.. Biasa lah tu...mga cpat smbuh..

Masya berkata...

ya allah ngilu sy tgk...

hainom OKje berkata...

Seram weyh okje tengok....mesti darah banyak kan Zee.....
tak pe Dik Niq tetap ensem walau dah terbelah kat kening tu

Puan Kutu berkata...

alahai kesiannya..sy nk tgok pun tak sanggup,terasa sakitnya tu..moga cepat sembuh ye dik niq