Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Jumaat, 14 Mac 2014

Berdua ke Bertiga lebih baik??

As-Salam (^-^)

Minggu ni minggu suram skit.. takde bahan nak citer... hehehee... jerebu makin teruk... si along dah 2minggu batuk, selsema... kadang ada muntah pon... dua hari lepas, idung berdarah masa dok tengah lena... kena ler kat cadar ngan bantal skit... ingat petang ni kalo teruk takmo suruh dier gi sekolah... elok dok berehat kat umah..


 
gambar berdua jer yang ada... 

Dari semalam dorang dah bagitau cuti sekolah seminggu ni nak balik kampung... hurmmm tengok dulu ler camaner... kalo jerebu teruk sangat kesian jugak dok sini... memang kuarantin dalam rumah jawabnya... kat kampung takde tempias jerebu cumanya bahang yang melampau sekarang ni..



Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

16 ulasan:

lia berkata...

kalau seminggu d kampung... mak/pak pon berkampung d sana juga la yer?

Fiza Rahman berkata...

Memang makin teruk jerebu. Elok juga tu hantar kampung. Blh mak ayah dia dating..hehehe...

Kakzakie berkata...

Ujian melanda kita semua utk lebih memuhasabahkan diri.
Bersama teruskan berdoa moga ujian ini segera berlalu..
Kalau di rumah kampung kakak yg tak tahan siang panas tak terkata Zee, aircond pulak tak ada. Kipas anginnya pun panas...

rohalili hassan berkata...

tulah kan zee,jerebu juga membuatkan jadual kita bercelaru..

Nafira usof berkata...

kesiankan kat anak2..
memang kena paksa minum air masak banyak2.

aizamia3 berkata...

Hari ni semua sekolah di Klang diarah tutup.. makanya anak2 tak sekolah hari ni, dok aje kat rumah pengasuh. Nak main kat luar pun tak boleh dalam keadaan berjerebu teruk ni..

psstt: suka tengok gambar yang 1st tu.. dah pegang air tapi masih nak minum air tin tu lagi.. cute je.. ;)

UmmuAidan-Arissa berkata...

Teruk lah zee jerebu tuh kalu sapa along muntah2 idung berdarah..memang elok berkurung dalam umah jerlah..
kelate dok sangat jerebu dok?

Puan Kutu berkata...

kami kt sni jerebu takde tp tu la panas membahang jugak..mujur la rumah sy ni sejuk,kt luar tu je panas..selamat balik kmpg in advance.hehe

nik ros berkata...

teruk jerebu skarang.nik pun dah hampir 2 minggu batuk n selesema.seksa btol..huhu

PakcikLie PCL berkata...

Assalam Zee ; Alhamdulillah hari ni tempat sy (Banting) IPU semakin baik..senang hati , tak rasa sesak nafas dah bila keluar rumah..tapi masih lg berjaga2 dalam memantau kesihatan keluarga.

Balik kampung lbh baik..tp kat mana tu kampunya ?

QasehnyaRania berkata...

assalam.sian along.Smga dipermudahkan ye

Nastyna berkata...

U guys take care, kalau ada peluang lari dari jerebu, go eahead la sian budak2 tu kan.

Umi Qi berkata...

Oh my...jerebu sekarang sgt lah mendukacitakan...hari hari kita sebagai ibu pasti teringat ttg kesihatan anak kan...harap sgt keadaan kembali normal

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam k.zee..

huhu..musim tak sihat..nak pulak dn keadaan jerebu sekarang ni..
balik kpg bestt.. ^^

Masya berkata...

alhamdulillah jerebu makin pulih, tp klu jerebu teruk mmg eloklah blk kg.. panas xpe kot dr jerebu.. mesti batuk dibuatnya..

hainom OKje berkata...

Memanglah zee ada masa sepanjang minggu suram idea kering kontang haha...