Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Rabu, 3 September 2014

WW # Bila Zaman dah Moden

As-Salam (^-^)

Korang sila ketawa *paksa ni sebab aku rasa kelakar... hahahahhahaaa 

Tengok gambar kat bawah ni korang rasa menatang ape?? 

dapat dari grup wasap... muka terpaksa ditukar sebab taknak mengaibkan sesiapa..

Lipas kah itu??

Ohhh sekarang ni zaman terlampau moden gamaknya... yang asal bandar memang tak jumpa kot menatang nih... kalo yang asal kampung pon tak kenal maka tak tahu nak 'royak gapo'... jauhnya beza lipas ngan kambing... kahkahkahkah... maybe cikgu ni pon tak kenal ke pening??

Ni namanya belalang okeh :(


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

12 ulasan:

lieyalatif berkata...

adoi zee mmg lawak...kalo anak lieya jawab mcm tu siap lee balik umah lieya seligi2 hahaahaha....tapi mmg pun...dulu budak2 ni konpius ayam ngan bird...tu yg bawak pi zoo tu....budak2 skrang bukan mcm budak2 dulu kan zee...kite dulu main dgn nature...tgk binatang2 semua live...budak2 skrangn tgk binatang pun dekat ipad atau tab heheheheeh

syawalsimpsons berkata...

adoi advance sangat la bebudak sekarang kan..hahahhaha...

Kakzakie berkata...

Hahaha.... konon nak kata murid tak pandai yg kononnya pandai pun tak tahu juga.
Kena adakan zoo khas utk seranggalah macam ini Zee..

UmmuAidan-Arissa berkata...

mula2 rs nak gelakkan budak yg bg jawapa kambing tuh..tp yg bg jwpn lipas tuh lagi bangang dr kambing...huhuhuh...

lia berkata...

ha3 mmg gelak besaq...

hat nak kondem budak sekolah tu pon, sila belajar nama binatang/serangga... ke nak p zoo baru tau... eyhhhh zoo ada kambing je, belalang kena cari dalam semak ngeh33333

Nafira usof berkata...

hahahahahaha.. adoilah! tukang betolkan pon salah tertonggeng.
sabar jer lah~

Falsya berkata...

hadoiiiiiii..skang nie dh mcm nie,,bayangkan kalau 10thn akan dtg..agaknye ape jawapan budak2 time tuh..hehe

Naemah Umi berkata...

Hahaha ini mmg lawak...salah siapakah... :D

LYAfrina berkata...

lipass???
ingatkan belalang?
eyhhh..cikgu ni pom... haha

nurbijen berkata...

Mcm ketam mengajar anak berjalan betul pulak.. kih kih kih

Mummydearie berkata...

Pernah baca hal ni dulu. Sebab itulah saya merajinkan diri bawa anak pergi zoo. Takut mereka tak kenal haiwan liar dengan haiwan peliharaan. Si kecil ni masa mula pandai cakap, semua binantang dipanggilnya dog. Si Abang pulak masa kecil dulu asal nampak apa saja cat. Nampak anjing pun dia nak dekat sambil panggil-panggil manja 'cat, cat' 24 jam!

hainom OKje berkata...

Ohhhh gambar ni ...dapat dah hari tu...kali ni kalau kena paksa ketawa pun tak boleh sebab hari tu dah ketawa guling guling...hehe