Isnin, 17 Disember 2012

Monday Blues menyerang kembali..

As-Salam,

Mood kerja ke laut je hari ni...walaupun semalam dah cuti tapi rasa cam tak puas je..nampak gayanya nak kena kerja sendiri la lepas ni..tapi boleh ke aku??dapat lebih rest ke?? Jawapannya nak kena cuba dulu baru tahu..hihihi (simpan dulu niat aku tu)

Ni cerita sabtu lepas,baru je nak hapdet..biasa la,aku cuti je blog aku pun turut cuti..bukan tak nak update tapi always busy with my hero's and yang paling tak leh tahan my internet line..soooo slow..dah macam kura-kura nak lumba ngan arnab je (hahaha..pe kena mengena lak ni)..

Habis je kerja hari sabtu lepas,terus balik umah dan pick-up my hero's gi kenduri..Ingat gi awal orang tak ramai tapi jangkaan yang kurang tepat..dok tengah makan tu,rombongan pengantin lak sampai...so cepat-cepat la kena makan sebab ramai yang menuggu giliran  nak dok kat meja..biasa la tu..Thanks to Kak Zai sebab sudi jemput kami sekeluarga.

Malam ada agenda lain plak..gi makan malam di Kem Kementah,rumah adik ipar aku..Dia wat solat hajat lepas maghrib nanti sempena nak dapat baby baru..Insya'allah kalau semuanya selamat,birasku akan deliver baby dalam bulan March tahun depan..bertambah lagi ahli keluarga kami..kesimpulannya,aku tak payah nak masak untuk hari itu..yahuuu

 
si hero kecik ni dah get ready..kul 6 kita bertolak ye

 
dah sampai posing dulu..dah macam raya plak aku rasa....

Dah dapat kumpul gini,suasana memang gamat habis..riuh rendah ngan suara budak-budak..Dorang kalu dah main memang tak ingat nak makan pun..sesedap mana pun makanan tu,takde pun nak heran tapi sekali dah ngap (makan)..haha..bertambah-tambah la pulak...



Tengahari tadi dah makan nasi minyak,malam kita makan nasi ayam,yang meriahnya buah-buahan..tuuuu diaaa..macam-macam ada..siap ada pulut durian lagi..ni kelantan punya stail..durian tu makan dengan pulut + santan masak/mentah + gula/gula melaka...

 

Alhamdulillah..kenyang sangat siap leh tapau lagi wat balik...rezeki jangan ditolak..tu yang monday blues hari ni..tak puas kot rest(semalam) sehari je kat rumah..kalau boleh memang nak rest berhari-hari ni... :))


Tiada ulasan:

Cuti-cuti Terengganu | Pantai Sura, Dungun

#MashAllahTabarakAllah entry throwback.. 27.07.2024, gerak ke terengganu seawal pagi.. alasan utama nak berlibur dan jjcm dulu sebelum dafta...