Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Sabtu, 29 Disember 2012

Pagi lagi dah cium tar

Alamak!!! kesian hero kecik ibu...tersemban pipi kat jalan tar masa gi beli nasik lemak..kisahnya si angah la, dia bukak pintu kereta masa adik dok sandar kat pintu..pe lagi tersemban la si kecik tu ngam-ngam je muka pipi cium jalan tar..sib baek kena pipi sikit je tapi biru jugak la..kalau tersembam muka boleh luka hidung tu..

adik dan angah

Ishh angah ni boleh wat selamba je adik dah jatuh..sebelum tu dia minta beli kuih je,aku turun la sorang biar dorang dalam kereta..dekat je jaraknya..lepas tu dia ubah fikiran pulak nak nasi lemak..aku dah dengar pun dia cakap..siap angguk lagi tapi dia tak puas hati takut aku tak dengar tu yang dia buka pintu tu..

Takpe la dik...angah bukan sengaja pun..sabor je lah..
Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

1 ulasan:

QA's ~ mamapapa berkata...

alahai..angah ksiannya..tp takpe,..kuat smngat gitukn?