Isnin, 28 Januari 2013

JJCM | pekena Roti John Unan, Putrajaya


Presint 16,Putrajaya


Salam...

wah pagi hari lagi update blog hari ni...kat umah pulak tu..hihihi...selalu kalau bab mengupdate ni aku wat kat ofis je sebab rumah punya internet memang slow giler...ni pun berchenta aku nak update...awal pagi ni ok la sikit sebab orang tengah tidor..

takde plan lagi nak kemana hari ni..tengah memikir sambil tu update aktiviti semalam...walaupun dekat je rumah aku  ngan putrajaya tapi tak selalu aku jenjalan sana..kalau gi pun takat alamanda je...bagi aku cam takde tempat menarik sangat la aku rasa tapi semalam aku teruja la puloksss..

dari review blog cutimalaysia.my, aku try ke Taman Warisan Pertanian kat Presint 16...pekena Roti John Unan yang dikatakan femes di Putrajaya...tapi takde la sampai kena berbaris panjang...tak sangka ada banyak gerai makan kat sini..macam-macam ada termasuk Sate Haji Samuri...lain kali memang aku terjah lagi la..harga pun standard..


sedap dan ringan..tak terlalu berat untuk tekak aku..

gerai ABC..

meleleh...mabeles roti john

selalunya aku makan roti john ni pada bulan puasa je tapi disebabkan keimanan yang sikit goyah ni,aku akur pada naluri tekak..hehehe boleh gitu??

smart hero yang banyak sangat akal..kang dah nangis..dari pagi dok bising nak kuar jalan..

My hero's agresif sikit harini sebab setengah hari dok terkurung dalam rumah..kalau makan sini cam tak best pulak untuk dorang,so aku tapau je...nak gi jenjalan kat Taman Botani...pun aku tak pernah jejak kaki kat sini..setiap kali ajak suami, dia akan tolak mentah-mentah..huhuhu :(

'botani ado gapo??hurm tukar plan..tok best lasung',katanya..

dan semalam dia tertewas jugak dengan aku..hahaha

my hero tengok syok melayan abc ngan roti john..si kecik tu tamak betul..haha penuh mulut disumbatnya...

bye...bye...jumpa kat Taman Botani nanti..wassalam

4 ulasan:

MizzTina berkata...

lama dh xbeli roti john tu.. klu g taman warisan pekena coconut shake n mihun sup je..

Ibu Lala berkata...

Ms buln pose ada la jual roti unan ni kat rumah.

zmarl a.k.a ibu berkata...

zee tak pernah tau pun sini ada tempat makan..dah lama cari coconut shake..

zmarl a.k.a ibu berkata...

tu la..selalu bulan puasa je ngidam roti john..

Cuti-cuti Terengganu | Pantai Sura, Dungun

#MashAllahTabarakAllah entry throwback.. 27.07.2024, gerak ke terengganu seawal pagi.. alasan utama nak berlibur dan jjcm dulu sebelum dafta...