Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Selasa, 19 Februari 2013

Banjir oo Banjir

Salam...

Banjir kilat kat puchong jaya semalam..nasib ler aku kerja dekat,tak lalu itu jalan..kalau tak mau sangkut 1 ke 2 jam kat sana..dari gambar yang aku dapat kat fb memang dasyat gak la..saluran longkang yang tersumbat dikatakan punca utama..Inilah yang paling dasyat setakat ni..air naik mendadak sedalam 1.5 meter dalam masa sejam je..

Apapun tiada kemalangan jiwa yang dilaporkan cuma beberapa kenderaan dilaporkan rosak teruk..

 

 
Lebuhraya Damasara Puchong - LDP menghala Shah Alam/Putrajaya

 
Perkarangan parkir IOI Mall

 
Air sampai ke dalam IOI Mall

Balik kerja semalam pun memang dok tawakal jer redah hujan lebat..jalan memang aku nampak putih je tapi ada jugak pemandu yang nak tunjuk terer..dengan lampu kereta tak pasang pastu laju je mencilok..eee kalau ikut hati geram, nak je aku honnn..kalau tak nyusahkan orang len takpe la, ni habis disembur air ke cermin depan kete aku..langsung tak nampak ape..nasib tak terlanggar kete depan..hurmmm tu la sikap segelintir pemandu malaysia..


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

1 ulasan:

UmmiAbi berkata...

Teruk jugak ye banjirnya..Moga dipermudahkan urusan..