Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Jumaat, 1 Februari 2013

Rezeki di pagi Februari

Salam..uollsss

Ingat nak MC je hari ni sebab sakit perut yang teramat dari semalam..tapi disebabkan aku ni pekerja contoh (cheewahh..angkat bakul sendiri) aku gagahkan diri datang kerja gak..sebenarnya rekod aku yang paling buruk sekarang..haha..selalu over baik annual leave mahupun MC..hohoho

Sampai je ofis,tengok atas meja ada coklat..oooo patut ler aku rajin semacam, rupanya ada rezeki untuk hero-hero aku kat rumah nun..dah nak tahun baru cina ni rezeki memang masyuk la sikit..alhamdulillah...syukur

 
mesti hero-hero aku suka dapat ni..

Minggu lepas big boss bagi limau bali..sampai sekarang pun blom bukak sebab hari tu katanya blom masak lagi kena tunggu seminggu..balik nanti aku ingat nak kerjakan sudah sebab rasa cam dah lembik je kulitnya..siap si hero kecik sepak lagi semalam..amboiii ingat bola ke hapa??

 
cicah wat 'colek' ni sedap..(kata ore kelate)

korang kalau tak faham 'colek' tu apa, gi cari translate kat google k..hahaha..dah sakit perut pun ada hati nak makan limau lagi..nasib ler esok cuti..kepada uollsss yang bercuti hari ni,selamat bercuti ye..syok ler korang dapat jalan..

Bye..bye..wassalam


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

8 ulasan:

Zuliana Abuas berkata...

tak pendai reti nk makan limau bali. Pahit. Kat umah kg aku pokok limau ni. Tapi tgk org makan jelah.hehe.

Viva Sakura berkata...

yang coklat tu x leh tahannnn....hehehe

mama aryan berkata...

sedapnya coklat fererro rocher tu..

Zee Suhaini berkata...

Zuliana : pahit skit la tapi sedap

Viva Sakura : mmg tak menahan dah..jap je lesap..hihi

Mama aryan : sedappp

NoEn berkata...

fererro rocher...lama xmakan..maklum le harganya bukan murah...hihi

Zee Suhaini berkata...

dapat free kak..hihi

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah..

saya su..boleh panggil ciksu je..siapa nama kamu ;)
skema pulak ye.. hihi

Zee Suhaini berkata...

paggil zee je..hihi..salam kenal