Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Isnin, 18 Februari 2013

Dah mula jatuh cinta

Salam..

Mengantuk pulak petang ni..dah macam di gam-gam dah kelopak mata ni..pedih pun ada..kalau boleh terlelap jap memang syiok ni..

Aku dah mula tertawan ngan peplum skang ni..orang lain dah lama berpeplum ni..aku jerkk yang kelambatan..haha..tu pun lepas tengok orang pakai cantik..memula tu aku tak berkenan pon..biasa jerk plus cam singkat..lama-lama terkalah gak ngan keinginan nak try test..hoho

 

Asal tak terlalu sendat,aku boleh la beli..mau nya mr.hubby complain nanti kalau aku pakai yang agak ketat especialy kat dada..no no no okey..mungkin sebab aku kurus jugak kot so takde la nampak sangat keketatan itu..kekeke

Skang tengah mengintai butik-butik online..hehe..nak tambah koleksi..


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

6 ulasan:

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

sy pon dok intai2 peplum gak :)
cantik sis pakai

Aku Ibu Muda berkata...

sy pulak dh rasa letih berpeplum..tp xde fashion lain yg tgh in...so layan lagi lah peplum ni...hehee

Zee Suhaini berkata...

Shaz dah lama pakai tu yang letih..ni baru nak start,gian la kejap..hoho

Zee Suhaini berkata...

try la.. :)

mama aryan berkata...

setakat ni akak belum tergerak lg nak beli,mmg tengok org pakai cantik je..

UmmiAbi berkata...

Nice..sesuai sangat dgn Zee..:)