Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Rabu, 26 Februari 2014

WW # Kereta pon boleh

As-Salam (^-^)

Dah rabu pon arini... senang skit keje, tak yah nak taip panjang-panjang... hehehehee plus bizi arini nak prepare payment... yang dah dapat gaji syiok lerrr..


takde tempat lain gamaknya nak tampal sampai kat situ pon boleh... haihhh menyirap jer rasa... nasib tak melekat kuat sangat gam tu..


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

20 ulasan:

Lieya Von Jay berkata...

banyak betok iklan jenis ni kan,., sampai bersepah habes kaki lima pejabat , kawasan rumah pon . dalam post box lagii

Farah Waheda Wahid berkata...

dekat dinding rumah ada tak zee??? he he he...

aTieYusof Family berkata...

ahhaa... betul tu zee..dah macam takde tempat lain ke nak tampal... dah kira vandalism ni...:)

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam k.zee..
ehehe.. jenuh cma belek2.. rupenye ahlong da.. haha.. kat situ pon voleyy :p

Roha berkata...

senyum tak mampu kata apa apa :)

Petak Bunga berkata...

tak berpa startegik tu Zee..
tampal kat cermin belakang baru clear..nak2 time jammed.
bayar lah nak tampal iklan

Kakzakie berkata...

Along punya kerjalah ni Zee..
Nak tampol pokok takut pihak majlis dia tampal kat kereta pulak..

Dkna Abza berkata...

hahahaa..rugi dia tampal kat bawah..orang tak nampak.. :p

Daddy Ziyyad berkata...

ini mmg dah melampau!

lia berkata...

ha3 tergelak besar da lia ni... aigoooo....

UmmuAidan-Arissa berkata...

salam zee,
menyempat nyer dia tampal kat keta orang tuh..ingat tuan tak perasan ker..cuba call no tuh balik..bagik sebijik kang...heheh

aTieYusof Family berkata...

singgah pagi khamis zee :)

mizz miaizzati berkata...

uihh agak2 le nak tampak iklan free kat kete tu kan kak..adehh..tapi kelakoo pon ada..

lieyalatif berkata...

hahaahah adoi tegelak lieya tgk...kat situ pun boleh jadi tempat nak tampal..sengal pun ade kan zee.... main tepek jek...seb baik tak tampal kat cermin..sbb cermin senang kotor kalo gam die kuat sgt....

Masya berkata...

adehhh sabo je lah dibuatnya...

Sue-Rya Qistina berkata...

kuangjak tul la diorg ni kan..kat situ pun bole gak..huhuhu

dalila berkata...

mak aii..kete akak ke ni?sabo je ler..haihh..nasib senang cabut..

Fiza Rahman berkata...

Ekekeke...strategik betul tempat tampal.

Cho Zila berkata...

ha.. ha.. situpun jadi yerk..

hainom OKje berkata...

Oklah tu Zee...senang nak masuk blog...tak yah dah tutup tutup plate no hehe