Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Khamis, 28 Mac 2013

Ke'bizi'an Melanda

Salam (^-^)

Tengah stress nak siapkan audit report... kepala dok pusing 2 3 hari dah, bila ntah nak hilang... yang pasti esok gi holiday... hoooreee tapi takleh nak hooree hooree sangatla kalo keje lom siap ni...

Agak-agak lunch nanti korang makan ape?? pikir nak makan lagi tambah pusing kepala... nak makan pon susah padahal macam-macam menu boleh pilih...

 
 Nasi kerabu kuning... selalo biru kan?? mungkin ahkak yang jual tu tak nak pakai pewarna kot tu yang letak kuning (aku agak di taruk kunyit)... selalo kat kampung,kaler biru tu base on warna bunga yang ditumbuk dan diperah air (lupa lak nama bunga tu ape) tapi kat sini banyak yang pakai pewarna... boleh je makan tapi tak elok untuk kesihatan okey..

Okey la..nak sambung balik perah otak... setahon sekali wat kerja ni memang tensi...

k... bye... wassalam :p


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

7 ulasan:

syawalsimpsons berkata...

sue pon bz gak ni..sesama kiter BZ la yee

Sue-Rya Qistina berkata...

selamat bekerja kak!
jgn stress2 ok. esok nak p bercuti, mood baik kena ada. hehehe

nea lopah berkata...

walaupun kuning tapi nmpak sedap!

Cik Nurul Siezuka berkata...

Sedapnyer Nasi Kerabui..

NoEn berkata...

sedapnya nasi kerabu

nadia berkata...

alamakkkk, laparrrr tiba2 tengok gambar makanan akak niiiii T___T

Nory Zoulkefle berkata...

haah lah jarang jumpa nasi kerabu kaler kuning, biasa kaler biru kan...
ehh memang tak pernah jumpa pon, ni pestaim tgk nasi kerabu kaler kuning..heeeee