Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Isnin, 4 Mac 2013

Adik @ Sunbear

Salam..

Just nak share pic hero aku ni...hihihi..memang suka giler makan mentega kacang ni..tak kira la jenama apepun..pantang jumpa..haaa cam ginilah jadinya..

 
yang ni mentega kacang sunbear..mmm dap dap..

Tak boleh dilarang..asal tinggi suara sikit je merajuk..nak kena ikut je rentak dia..bukan si hero kecik ni je yang suka..si tengah pun ikut sama cam adik..boleh makan gitu je..ishh ishh.. 

Wassalam


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

7 ulasan:

syawalsimpsons berkata...

comotnyer dak tecik ni makan

Sue-Rya Qistina berkata...

sama jugaklah ngan anak2 saya. ape yg diorg nak, selagi x dpt, mmg ngamok la jawabnye. baik bagi

noor liyana berkata...

alamak comotnya..tp cute..:-)

Mat Uzir berkata...

haha.... molek adik niq.

Ema Blog berkata...

sedap sangat sampai comot mcm tu sekali

NoEn berkata...

amboi kemain lagi dia mkan peanut butter

aizamia3 berkata...

bagi dia puas makan pastu baru kemas dan cuci.. ;)