Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Rabu, 23 April 2014

WW # Seriau

As-Salam (^-^)

Malang memang tidak berbau..



 

Seriussss tak dapat bayangkan camaner budak tu bertahan... nampak steady jerk tak nangis... rasanya memang tak boleh nangis kot sebab dah tertusuk camtu sekali..




Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

12 ulasan:

Nani berkata...

kesiannya dia...semlm berita byk keluar cerita dia...semoga adik nie cepat sembuh...

syawalsimpsons berkata...

sue scroll lelaju..takut nak tgk...tak mo tgk...takut..adoi..minta di jauhkan dari kiter anak2 ni haa...seriau sgt...

Farah Waheda Wahid berkata...

memang seriau dan akak tak sanggup nak tengok zee, cepat2 scroll ke bawah kotak komen... hu hu hu...

lia berkata...

Mr Fallah nak tunjuk ritu gmbr ni, tp refuse, x sanggup.. ni pon scroll cpt2 sbb rasa belas sgt dgn anak ni... Allah... xmampu nak bayang...

Falsya berkata...

Ya Allah..xsanggup nak tgk..

Masya berkata...

ngerii siap dapat wassup gambar ni huhuhuhu ... budak tu x nangis langsungkan..

Cho Zila berkata...

masa tengok buletin utama semalam memang dah ngeri ... tak tengokpun... tapi budaktu memang tabah giler... isyh camnerler boleh jadikan...

Nafira usof berkata...

berita nih memang zura x berani nk baca.
tengok gambar pon laju2 jer.

risaunye lah kan~
sbb kita pon ade anak..
sentiasa doakan anak2 kita sentiasa dalam lindungan Allah.. amin~

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam k.zee..

huhu..ngerinye.. alhamdulillah bdk tu x ape2..

Fiza Rahman berkata...

Ya! allah...kesiannya. Tapi budak ni cool jer. Salute lah.

QasehnyaRania berkata...

mmg seriau.tgk kat wasaap suami.

hainom OKje berkata...

Dapat dah kat WA ni seriau tau OKje tengok...boleh pulak tembus kat pipi macam tu...Mak ai seramnya