Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Rabu, 5 Jun 2013

WW # Borong Kerepek Ros, Banting

Salam (^-^)

Dah rabu pon hari ni... kejap je masa berlalu skang ni... kalo time zaman sekolah dulu punya la lama aku rasa... mana tidaknya, hari2 dok menhitung hari nak cuti... nak melingkar dalam selimut lama2 sebenarnya... ahaha... skang takde dapatnya nak melingkar gitu... haru ngan hero's ni... dorang kalo time cuti pandai pulok bangun awal2... tak bagi peluang langsung...

Arini just nak share hasil kerepek yang sempat aku tangkap kat banting haritu...

 
penuh sebakul aku amik... nasib aku tak amik troli, mau penoh troli tu aku isi... memang rambang mata kejap masuk sini... hohoho

Meh aku zoom skit... dok dalam bakul tu tak nampak kan?? lagipon aku malu sebenarnya nak snap gambar masa kat situ... :(

 
keropok kacang dal & keropok roda

 
kerepek ubi pedas kering & kerepek bawang

 
tumpi kacang hijau

 
kerepek ubi masin & kerepek ubi tomato

 
dah ada nama kat atas tu... a.k.a popia nestum

Tadaaa... tu jer nak citer... sume sekali dalam RM 47.50 sajo, dapat la 7 paket kerepek 500gram, keropok 3 paket 250gram dan sebalang suci dalam debu... ;p


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

11 ulasan:

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

sedapnya...
murah.

syawalsimpsons berkata...

banyaknyer kepek2 ni

Fiza Rahman berkata...

Byk nya borong. Murah plak tu.

Nafira usof berkata...

banyaknyeeeee... kalo dekat dah terjah gi makan kepek dah.. hahahahaha
selalunye zura borong kepek time nak raya.. sebab kat rumah mak zura org x layan sgt biskut2 raya.. lagi suka kunyah kepek di pagi raya.

*tetiba rasa x sabar nak raya.. muahahaha

Kakzakie berkata...

Zee ini nak jual ke nak makan sendiri. Banyaknyaaaaa...
Suci dlm debu tu yg takmenahan akak senyum sendiri:)

Aku Ibu Muda berkata...

kalau kt umah sy tu....stok 2 bulan...ehehe

cik dah faridah berkata...

mak aihh byknyer......syok sopim erk sampai penuh bakul...

Masya berkata...

banyaknya, sesekali sampai .. mmg rambang nak beli kerepek kat banting ni, pernah jgk pg yg ros ni.. tp x beli.. suka beli yang kat fazz

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam K.Zee..
mihmihmih,, ni betui borong ni..
kerepek kcg dal tu..aduh.. nyum3 ;)

lieyalatif berkata...

Amboiii zee ni dah soping tuk kuih raye ke heheheheeh....mmg pun kan? Rambang mate kalo ke sane...semua rase nak angkut....

Lieya suke yg fazz tu...tp tu laa kalo musim raye manjang cepat je abis stok....

Deqla Manjew berkata...

sedap2 smua nih.. deqla paling suka kepok roda.. hihi.. =)