Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Rabu, 26 Jun 2013

WW # Model tudung terhangat di pasaran

Salam (^-^)

Cam biasa, ni lah model kesayangan ibu... suka benar bergambar...


asal boleh je sarung tudung..

ehhh ehhh comey tak saya ;p ???


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

22 ulasan:

Masya berkata...

hihihihi... buat saya tergelak...

izan mama mia berkata...

ehe...dh ada model kan...kikikiik..comel lah awak

lia berkata...

Subhanallah... comey nyer... dgn gaya lagi, boleh jd model muslimah ni ;)

Ibu Lala berkata...

alo lo lo...comey...

Kakzakie berkata...

Mestilah comel. Model ibu kan..

Siti Rohaida Yusof berkata...

ala tomey-tomey...bestnya ada anak perempuan

Nafira usof berkata...

hehehehe.. comelnye~

ini kena buli ngan ibu ke nih?

Zee Suhaini berkata...

hahahaha ;p

Zee Suhaini berkata...

TQ auntie..

Zee Suhaini berkata...

muslimah apenyer..i boboi la..

Zee Suhaini berkata...

:)

Zee Suhaini berkata...

dia sendiri yang pakai ni kak..

Zee Suhaini berkata...

kita takde gegirl la..
sebab takde anak pompuan,dia ubat hati ibu jap..

Zee Suhaini berkata...

tak payah nak buli zura...dia sendiri yang pakai..pantang jumpa tudung ibu..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ berkata...

fesyen tudung baru ni...cute...

Riedaffya ibrahim berkata...

model comei ni..x kira da kepala tudung kat bawah..hihi

Lynn Munir berkata...

Hehehe...comel dia pakai tudung. Memang boleh tempah jadi model pakai tudung bawal.

mama aryan berkata...

comey tak kak ton?...hehehe

Falsya berkata...

alahai comellllll...hehehe

Mimi Azirah berkata...

Comel x kak ton..hehehe

lieyalatif berkata...

olololo...sgt tomey....model terhangat gitu...ni ribu2an gaji model nie heheheeheheh...mmg cute!

anak lieyapun pantang tgk kite bukak tudung...laju je nak sarung...kalo mia mija tu takpe, ni dayyan...hadoi laaaaaa heheheeheheheheh

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

SalamK.Zee..


hihi..model cilik! alahai.. comelnye dieeee :)