Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Khamis, 3 Oktober 2013

Along & Hari Sukan SK Taman Putra Perdana

As-Salam (^-^)

Citer sabtu lepas yang baru rasa nak hapdet... dua minggu berturut-turut si along berlatih sukan and finally sampai jua hari sukan kat sekolah... hari sabtu jer pon pegi, pastu yang temasya sukan hari ahad tu dah tak pegi...yang hari sabtu ni takde la gempak sangat... just biasa2 jer dulu, esoknya baru hoore hooree hip hip hooreee..

 
yanggg penting dua hero ni haaa... pakej sekali... kemana-mana pon mesti nak join... takleh nak tinggal suka2 dorang nih... mau bingit telinga karang baru tahu kalu... plus ibu pon kena koje kot that day..

 

Meriah warna warni bebudak ni... tingat plak zaman2 sekolah dulu... tiap kali sukan pon mesti nak join perbarisan... seronok kan dapat pakai baju yang pelik2... kalo sekolah menengah plak melawa jer kejenya... maklum ler memasing dah ada couple... mesti nak nampak cantekkk..





Si along tu, memula cakap dier join lumba lari... pastu petang jumaat tu cakap tak jadik...sebab asyik kalah jer cikgu tukar... adoiiii... ape2 la, janji ada gak menjoin..


 
 sibuk la nak bertengek kat situ jugak... paksa gi lumba lari kang baru tau..

 

 
get ready nak masuk padang... kusss semangat..


 
Ohhh lari isi air dalam botol jer rupenya... jadi la along dari takde... camaner boleh kalah plak lumba lari?? selalu asyik nak berlari jer ngan ibu ingatkan pro la sangattt..



Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

20 ulasan:

Dylla Abas berkata...

meriahnya..!! maskot diorang comel gile :)

Kakzakie berkata...

Anak-anak ni kalau yg jenis bersungguh dia akan bersungguh Zee. Kalau tak main pun main-main:) Adik-adik pun tumpang seronok sebenarnya tengok abang dgn kawan-kawan bersukan..

Lieya Von Jay berkata...

BES NYER kan zaman sek rendah nii.. ^_^ teringat dulu2 masuk pertanding lari dalam guni dan jalan itik.. ^_^

ummuaidan berkata...

Zee dok putra perdano ko? akak mulo pung dok situ jgk sblm dok fiji..
seronok zaman kanak2 bermain sukan..ado rumoh gitu..:)

Cho Zila berkata...

akakni gi haritu tak amek gambar beso2 gini ...sebab panas malas giler amek jauh2jer boleh gitu...
tengok gambar kat sini sayang lak rasanya tak beria2 haritu...

Nafira usof berkata...

kiut2 nye lah pakaian yg pelik2 tuh.. hahaha

oklah tuh yer.. janji ade gak xtvt yang dia joint.

Zee Suhaini berkata...

yup ummu..tersamo la pulok..hehe..pasni zee plak gi fiji (verangan sangat ni)

aTieYusof Family berkata...

Meriahnya... belum ada rezeki along nak menang tu..hehe...:)

syawalsimpsons berkata...

macam2 maskot yee ada..cumill

Riedaffya ibrahim berkata...

meriahnye sukan sekolah dia...tingat time sukan masa kecik2 dulu...selalu berebut nak amik acara..

lieyalatif berkata...

alahaiiii terus teringat n terimbau2 kenangan mase sukan sekolah dulu zee...tapi lieya ni kaki bangku hahahaahah....tak masuk acara ape pun..setakat sukaneka jek laaa wakaakkakaka

suke tgk budak2 pakai kostume buah2 tu...comel gile kotttt....rajin cikgu dieorg buatkan kostume tu kan...nampak happening n meriahnyer....

ok le tu zee...tahun depan along masuk lari 100 meter plak heheheeheh

Yumida Huda berkata...

beznye hari sukan diorg
yg comel tu pakai kostum labu tu..kiut sgt

Deqla Manjew berkata...

alahaii.. syoknye... teringat zaman sekolah dulu... hihi... menarik ye.. siap ada costum... comei je... ;)

Crew Fathi berkata...

waaa... teringat pulak time sekolah dulu2.. hari sukan..

aTieYusof Family berkata...

salam Jumaat...:)

izan mama mia berkata...

warna warni..menariknya

aTieYusof Family berkata...

salam weekend sis...:)

Myra Jay berkata...

Comel je tengok diorang berpakaian maskot gitu :D

Masya berkata...

gelihati pulak tgk.. meriahnya siap ada maskot

hainom OKje berkata...

Anak okje yg kecik pun ada sukan sabtu baru ni