Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Rabu, 9 Oktober 2013

WW # Dik Niq dan Kasut

As-Salam (^-^)

Ohoiiiii lupa lak arini rabu... wordless kennnn tapi entri tadi kemain lagik... skang perot dah kenyang... perghhh tadi tapau nasi + ikan goreng garing + pucuk ubi rebus + sambal kuini... ohhh makkk aiiii... sedap okey... pestime makan sambal kuini..

Nak gak wordless so layannn... saje nak tayang gambar dik niq yang demam ari tu... perasan tak ape yang pelik???

 

Ahahaa... kasut tu haaa... tido pon takmo lepas... pagi tu pi jenjalan cuci mata kat mydin.. ayahnya beli la kasut getah tu... start dari amik sampai kaunter bayar, masuk kete, sampai umah pon dok kepit jer takmo lepas... tido pon pi bantai pakai jugak... dier kata tu dier yang punya... kasut besar gedabak pon ada hati nak pakai... rela plak tu tidor ngan kaki bengkang bengkok... aku yang tengok ni pon rasa lenguh..


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

11 ulasan:

Budak Kampung berkata...

hamboi..kasut dah match dgn baju 2 dik niq. smpai tertdo dibawak kasut 2.angan2 mcm org besar la ni

Kisah Si Dairy berkata...

emm.....kasut tu yg pelik..kasut papa dia ke yg dia pakai tu

Ain Noraini berkata...

amboii..tido pakai kasut...
kasut gergasi lagi tuu..

Ain Noraini berkata...

amboi tidur dgn kasut...
kasut gersasi tuu..comey jer...

ummuaidan berkata...

heheh..kalakarlah dikniq nie..semangat tido ngan kasut kuning tuh...:)

Fiza Rahman berkata...

Sedondon kasut ngan baju.

Nafira usof berkata...

lerrrr... hahahahahaha.
sabar je lah kan~
macam2 ragam yang boleh buat kita gelak besar.

syawalsimpsons berkata...

macam nak jadi kasut dier je lepas ni

lieyalatif berkata...

sambal kuini? hoiii tu sedap zee hoi...dpt lak nasi panas2...gaul2 ngan sambal pastu makan...mmg mkn menjilat jari laaaaa ekekeekekekek....

kikiki ala mcm kite2 gak le dulu, pantang bende baru sampai tido dibawaknyer......comel je tgk anak bujang zee tdo ngan kasut besar gabak tu heheeheheh

Lieya Von Jay berkata...

saya pon tak pernah dok igt wordless atau tak hentam ja boh entry panjang. amboi dik nik kecik2 pakai kasut besaq. teringat plak masa kecik dulu suka pakai kasut tinggi mak hehe :)

hainom OKje berkata...

haha.....janji dapat baru yeh dik Niq hehe