Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Khamis, 11 April 2013

Berskit + Bersinglet = Bertudung

Salam (^-^)

Pepagi bukak FB nampak gambor ni... hurmmm sekali pandang ape tanggapan korang??? aku tak sure yang buat keje camner melayu or bangsa lain tapi kalau melayu memang cari pasal namanya ni... memalukan bangsa dan agama... dah tak tau ape nak jadi sekarang...
  
Ni gambor di Melaka... mungkin kat sana fesyen dah tukar camni kot..hehe



Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

15 ulasan:

syawalsimpsons berkata...

sengal la demo ni..kakkakakak

Nur Fahz berkata...

Fesyen baru ke nie?alamak sungguh tak "ayu" nya..tapi gaya mcm bukan malaysian..tapi tak tau la kan..

zaza nizam berkata...

ngeeeeee apa nk jadi da!!

AyueJean AJ berkata...

Gelinye nengok...

Fiza Rahman berkata...

Mangsa fesyen...hehehe...

NoEn berkata...

erkkk...ad juga ke mcm ni?

Sue-Rya Qistina berkata...

foreigner kot..x pernah pulak nmpk org berpesyen pelik camni. hahaha

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

tak nampak macam orang melayu pun. tapi, rsanya pelancong kot. tak nak muka diorang gelap

adzairdawati makdara berkata...

rasanya bkn org kita kot.. tp kalau betul lah org kita mmg nak kena la tu huhu

Nory Zoulkefle berkata...

hahaha...cmni pon ade ek...

::EIDA:: berkata...

hahhahahahahha.. lawak haihhhhh!

Nick Nashram berkata...

bukan orang kita ni..
tgn ngan muka tutup x nak bg gelap.
tapi paha x cover pulak..huhu

Zee Suhaini berkata...

baru tahu ni UNCLE rupanya..ntah datang sengal ape la..siap bercoli tu..

Lynn Munir berkata...

Tak terkata....

QA's ~ mamapapa berkata...

.????.tak berapa betul kut uncle ni,ngehehe!