Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Selasa, 9 April 2013

Johan VS Bobo #Parody Lagu Sayang #ABPBH 2012

Salam (^-^)

Ceriakan pagi korunk dengan video ni... walaupon dah ulang tayang beberapa kali,masih tergelak lagi sorang-sorang... kahkahkah... ramai yang suka part parody lagu sayang dari Johan masa ABPBH ahad lepas... memula aku langsung tak faham (huhhh memang ketinggalan sungguh ni)...

 

Ghupenya fenomena dari youtube... parody yang sedang hangat kat laman youtube sekarang ni dari Bobo... tak pasal-pasal Bobo dah jadi retis... hahaha

Kita tengok plak parody versi Bobo




Agak-agak, yang mana korunk suka??


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

4 ulasan:

AyueJean AJ berkata...

Lagi suka Johan punya......
Hahhahhah..
Bobo tu tak relalah nak menengoknya..

Zee Suhaini berkata...

kahkahkah

Riedaffya ibrahim berkata...

yg johan tu buat sy gelak x berenti..

QA's ~ mamapapa berkata...

Ahaha!!johan tu mmg lawak xhabiskn?