Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Isnin, 8 April 2013

Part paling best di ABPBH 2013

Salam (^-^)

Ramai yang up entri pasal ABPBH semalam... ade yang suka,ada jugak yang tak suka... aku??? hurm tak berapa suka sangat... rugi plak masa tido aku,tak pasal-pasal ngantuk skrg ni... dalam tak suka pon,ade satu part yang aku memang suka giler ...

Jom kita karoks...

Ni je yang the best... lagu-lagu karoks 90-an... memang superb dan mantap habis...


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

7 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

nengok tak kat ohbulan ke mana tah...lupa tadi...dorang interbiu bobo yang buat parodi lagu shae ni...

Zee Suhaini berkata...

hehe..baru je tgk kat u-tube..ketinggalan sungguh ni :(
oo patutla johan parodi cam gitu smlm..

AyueJean AJ berkata...

Yup yang tu memang best..
lepas tu parody Johan tu...
Hhehheh..

NoEn berkata...

tengok juga tapi xtengok habis

Riedaffya ibrahim berkata...

mmg pon..ni aje yg best tiem abp mlm td...siap nyanyi sekali...tingat time sekolah dlu..cintan cintun kan..

elyna mirsada berkata...

kelakar tgk bila johan wt aksi cm tue,hehe

QA's ~ mamapapa berkata...

A'ah betul2 same here..sy pn pling suka this part :)