Jumaat, 26 April 2013

Resepi | Pizza Roti Gardenia simple

Salam Jumaat (^-^)

Hip hip hoore dah jumaat pon... alhamdulillah hero's dah gi skool today,kalo ikut si along tu dapat MC lagik arini, aku tengok dah sihat, dia sendiri pon kata nak pi skool so pi je lah... dah 3 hari skip nanti banyak lak yang tercicir lagipon esok ade sekolah ganti, kang tak pi tak tau lak jadual untuk esok..

Just nak share menu dorang ni malam tadi... masih tak selera nak makan nasik... badan pon dah sekeping dah aku tengok si angah, dada dah jadi gitar... dalam dok pk nak paksa dorang makan, tingggg teringat pizza yang Nory share kat blog dia... hurmmm bahan sume ade, sooo go on ler..

 
simple dan sodap... kena la ngan tekak aku... aku tambah mayonise, tang cheese tu tak meleleh sangat sebab aku bakar kejap je, hero's dah tak sabar menunggu nak ngap...

 
tak semangat jer makan, masih tak berapa nak selero lagik... si adik nengok je, yang along tu dalam tak selero pon abis gak dua keping... tang angah lak tinggal balen skit, demand nak nasi goreng pulak... tekak melayu la katakan... hahaha

Nak cuba? tengok cara buat kat SINI ye... aku malas nak snap gambor step by step ni, so leceh... nanti lambat lak hero's ni nak ngap... cara buat pon senang... nak lagi sedap pakai le roti pizza ;p

8 ulasan:

Masya berkata...

oic.. nampak mcm ni terus selera tau...

suwara entertainment berkata...

wahhh..rajin jugak akak buat roti pizza ni kan. kalau saya, mmg x sempat nak buat la. hehehe

syawalsimpsons berkata...

suke tgk dorang selera mkn..klo si syawal..lmbt benda2 gini

lia berkata...

simple but yet, super delicious kan...

Unknown berkata...

cian...anak cder selera... wah sedap gak tuu tgk depa dok menyuap tuu

Falsya berkata...

kalau cheese tuh cair meleleh lagi sodap..mau meleleh2 jugak falsya yg menengoknyeee..;p

Nory Zoulkefle berkata...

wahhh ni lagi sedapp ni....nyumnyumnyum...

QA's ~ mamapapa berkata...

Nomnom...nmpak sedap plak..blh try ni :))

Cuti-cuti Terengganu | Pantai Sura, Dungun

#MashAllahTabarakAllah entry throwback.. 27.07.2024, gerak ke terengganu seawal pagi.. alasan utama nak berlibur dan jjcm dulu sebelum dafta...