Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Rabu, 24 April 2013

Sepagi di KLIA, selengan sakit mengendong 'baby besar'

Salam (^-^)

Doakan yang terbaik buat nenek aku yang berangkat ke tanah suci semalam untuk mengerjakan umrah... moga sihat tubuh badan dan dapat menjalani ibadah disana dengan sempurna..Amin amin ya rabbal alamin..

 
 Nenek saudara yang banyak berjasa membesarkan aku, lebih dari nenek sendiri... walaupon macam-macam hal aku buat dolu-dolu, dia tetap bersabar... tak pernah mengeluh, merungut atau menyesal menumpangkan aku dirumahnya... huhu terharu tetiba..

Hero's aku tak ke sekolah sebab demam... si angah tu dah 4 hari pon still demam, yang heran badan takde la panas sangat but still tak larat... masih muntah-muntah, masuk je terus kuar balik... sebab kena gendong je semalam, lengan aku sakit...hoho... punya la seksa tido semalam, tak lena sebab rasa berdenyut yang teramat... si along plak demam ngan sakit kepala... tadi pon rasa panas lagi badan tapi tak muntah cam si angah... maybe antibodi kuat sikit kot..

 
Takat ni si kecik masih ok... harap sangat jangan join skali demam... asyik menjeles je bila ayah dukung si angah... banyak akai sungguh... semalam dok jalan kat KLIA tetiba tengok takde kat belakang aku... cuak giler tau, tengok-tengok dok menyelit tengah-tengah kelompok orang ramai... fuhh semangat, nasib cepat perasan... mau nangis aku kalo tak jumpa... dia jalan takdenya nak kita pimpim, lagak cam orang besor..


 
 Teruja tengok kapal terbang dari dekat,belom lagi naik tu... tak dapat naik bergambor pon jadik la... kenkonon nak tunggu sampai fligt berlepas... huhh tak dapat nak nengok pon sebab jauh dari pemandangan..

Apepon, doakan yang terbaik untuk nenek aku... balik malaysia pada 5 Mei ni, memang tak sempat nak ngundi pon... hoho ;p


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

8 ulasan:

Sue-Rya Qistina berkata...

semoga selamat pergi dan selamat kembali :)
get well soon buat anak2 akak ye

Nory Zoulkefle berkata...

semoga selamat pergi dan selamat balik..

Hafizah Mohamad berkata...

Salam Zee...semoga nenek zee selamat pergi dan selamat balik...moga anak2 pun cepat sembuh...mungkin faktor cuaca sama kot...kak fiza pun pernah gak terjadi hilang anak...ha ha ha...masa sikecik tu baru mula berjalan...letak kat bawah kejap saja...tiba2 dia jalan keluar dr kedai...nasib baik la x de org angkat...ha ha ha...kecut perut dah masa tu...terus cancel nak beli brg...huhuhu

nadia farahida berkata...

semoga nenek kak zee selamat pegi dan selamat balik ye, aminn :)

Kakzakie berkata...

Moga nenak diberi kesihatan terbaik utk menjalan ibadah di sana.

Anak-anak tak sihat mama dia pun akan tak sihat sama sebab kena jaga malam. Biasalahkan Zee. Apa lagi kalau dah kena mendukung - kelak dia besar dia baca N3 ini mesti sayu sebab mama/papa mendukung dia yg tak sihat.

Riedaffya ibrahim berkata...

selamat pergi dan kembali

hainom OKje berkata...

Haruslah nenek sedara dah jadi mcm ibu sendirikan zee...
Jangan lupa bagi makan ubat anak2 tu zee sebelum melarat!

QA's ~ mamapapa berkata...

Selamat pergi n kembali buat nenek zee..:)