Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Selasa, 30 April 2013

Rezeki di petang hari #Nenas

 Salam (^-^)


Baru publish entry pizza tup tup dapat nenas sebiji... alhamdulillah rezeki hari ni... agaknya bos dengar kot aku merungut dah lama tak belanja pizza tu yang dia bagi nenas sebijik... hoho... nak suh wat pizza sendiri ler tu, taruk nenas bebanyak..

Agaknya ape aku nak buat ngan nenas ni... nak makan mentah nampak cam blom cukup masak... kang tak pepasal luka lak lidah aku... teringat plak pajeri nenas... since esok kan cuti, datang datang la semangat nak masak... esok plan nak berkelah kat hulu langat, boleh la jadi bekalan nanti... ngeh ngeh ;p

Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

11 ulasan:

Nurul Hidayah berkata...

nak buat pajeri.. kena la masak beriani sekali, tu kamcheng die tu... haha^^
selamat berkelah.. take care :)

QA's ~ mamapapa berkata...

aduuuhhhh...nenas...klau dpt kt saya terus buat masak lemak nanas ikan kering ni...slurrpppp...:))

Hafizah Mohamad berkata...

Salam Zee...buat pejeri nenas...buat pajeri nenas...kak fiza nak semangkuk k...he he he

onie berkata...

nenassss?makan dengan kicap pastu taruk cuka sikit,letak belacan sikit,garam sikit,cili banyak,pehhhhhhhhhhh.....kecur air liur dah ni,haha

Zee Suhaini berkata...

ouchhh beriani??kena pk 2 3 kali ni..hihi

Zee Suhaini berkata...

hurm sedap tu kak...ikan talam ke..nyam nyam

Zee Suhaini berkata...

kak fiza, jauh sangat nak kasi...tak sempat sampai dah basi..

Zee Suhaini berkata...

sedap gak wak colek onie..tambah jambu skit,pauh sikit, perghh terus kecur lior..

Ibu Lala berkata...

Makan camtu je dengan asam.

Mimie Najib berkata...

sy tak rajin pun mkan nenas..hehe.. tp kalau letak kat pizza, sedapnyaaa.. =)

Deqla Manjew berkata...

sejak dah kawen, deqla dah x mkn nenas.. takot lekat kang.. tp x lekat2 pun..hihihi...doakan eh.. ;)