Ikhlas Dari Hati...Permataku AmanahMu

Jumaat, 19 April 2013

Magnum yang yummehh

Salam (^-^)

Nyum nyum nyum... bermagnum jap tengahari ni... kalau part eskrim memang suka giler... teringin nak sundae yogurt eskrim yang kat foodcourt tesco tapi cam jauh plak nak kesana semata-mata tuk eskrim...

 

 

Siyesli sedap tapi manis... tang coklat tu makan separuh je sebab tak tahan manis, eskrim yang kat dalam memang habis licin...

Burppp alhamdulillah... sambung keje balik.. :p


Takkan baca jer kot ?? Cer Komen Sikit :))

4 ulasan:

Kakzakie berkata...

Serious Zee kakak dua jenis aiskrim aje yg kakak suka (yg lain susk-suka igtu je) satu magnum ini dan satu lagi solerao yg hijau dlm putih tu...

Masya berkata...

lama tak makan sbb manis sgt....

Zee Suhaini berkata...

suka jugak yang tu kak sebab de masam-masam skit..manis ni suka tapi tak habis la..sayang..

Zee Suhaini berkata...

tu la manisss tapi sedappp